2/12/15

Οι εικαστικές tote bags της CREAID ενίσχυσαν τους "Γιατρούς του Κόσμου"

Με την πρόεδρο της CREAID Mαρίνα Βερνίκου

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο One Athens στο Κολωνάκι, η τελετή παράδοσης μιας υπερσύγχρονης κινητής ιατρικής μονάδας στους Γιατρούς του Κόσμου, από το Φιλανθρωπικό Σωματείο CREAID και την πρόεδρο του Μαρίνα Βερνίκου, ως ένδειξη βαθειάς εκτίμησης στο έργο τους.

Η ιατρική μονάδα αγοράστηκε με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τη δημοπρασία που οργάνωσε η CREAID από 250 τσάντες τύπου tote, που φιλοτέχνησαν με ιδιαίτερη αγάπη και μεράκι καταξιωμένοι άνθρωποι των τεχνών, της μόδας και της δημοσιογραφίας. Η έκθεση και η δημοπρασία πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Απρίλιο στον ίδιο χώρο, που έγινε και η τελετή παράδοσης της κινητής ιατρικής μονάδας στον πρόεδρο των Γιατρών του Κόσμου κύριο Νικήτα Κανάκη, παρουσία των συμμετεχόντων δημιουργών, των μελών και πολλών φίλων της CREAID. 

Νιώθω ιδιαίτερη χαρά και τιμή που συμμετείχα σε αυτήν την υπέροχη δράση της CREAID με την προσωπική μου δημιουργία !!!



Όπως αναφέρει η Μαρίνα Βερνίκου στο περιοδικό GLOW LIVING: " Η ιδέα του Creaid... Πάντα είχα στο μυαλό μου ότι ήθελα να ασχοληθώ με τη φιλανθρωπία. Είχα εξάλλου ως πρότυπα τις γιαγιάδες μου, που η καθεμιά με τον τρόπο της βοηθούσαν τον κόσμο. Έναυσμα στάθηκε μια φιλανθρωπική δημοπρασία που έκανε δυο χρόνια πριν η φίλη μου Μύρνα Πατίχη, στην Κύπρο. Μου άρεσε πολύ η ιδέα και αποφάσισα να δημιουργήσω την Creaid, από τις λέξεις create: δημιουργώ και aid: βοηθώ. Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε τις ευπαθείς ομάδες της χώρας μας μέσα από τη δημιουργία. Η μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου στην πρώτη κιόλας έκθεση με αντικείμενο τις Tote Bags ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας. Σε μια δύσκολη εποχή για τη χώρα μας αποδείξαμε ότι δημιουργία και φαντασία υπάρχουν, αλλά και διάθεση για να στηριχτούν αδύναμες ομάδες της κοινωνίας μας από έναν ευγενή σκοπό. Αυτό δίνει στην Creaid το ερέθισμα να συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη διάθεση και δύναμη ..."


Με τον Γιώργο Βερνίκο

Δείτε παλαιότερη ανάρτηση στο blog μου για την υπέροχη δράση της CREAID 
κάνοντας κλικ επάνω στον σύνδεσμο:

Επώνυμοι δημιουργούν για την CREAID - η δική μου εικαστική δημιουργία